niedziela, 20 grudnia 2015

Choinki z szyszek i nie tylko ...





             Święta tuż tuż ,dlatego na blogu nastrojowe posty :) Wszyscy zabiegani w tym przed  świątecznym czasie.Szukanie prezentów ,domowe porządki i przyrządzanie tradycyjnych potraw,wypieków oraz dekorowanie domów,spędza sen z powiek większości z nas.Mam nadzieje ,że dzisiejszy wpis okażę się pomocy ,ponieważ może być świętym prezentem wykonanym przez siebie oraz elementem dekoracyjnym :)
A będą to SZYSZKOWE CHOINKI, które możemy przygotować razem  z dzieckiem i spędzić w kreatywny sposób czas.Teraz pokaże te które ja wykonałam ,jednak puśćcie wodzę fantazji przy ozdabianiu ,dekorowaniu :)


 Co będzie Ci potrzebne :

 *tektura;
*krążki drewniane; 
*ozdoby( bombki,łańcuchy,koraliki itp.)
*lakier do drewna;
*klej na gorąco;
*szyszki;
*kasztany;
*złota farba;
*biała farbka plakatówka;
*pędzle:
*wstążki,kokardki;
*spinacz;
*wykałaczki ;
*papier ścierny

Tak naprawdę możecie użyć wszystkiego co Wam przyjdzie do głowy !!!

Sposób wykonania:


1.Krążki drewniane polerujemy papierem ściernym.


2. Tekturę zwijamy ,by stworzyć stożek i spinamy zszywaczem .


3.Stożek przyklejamy klejem na gorąco do drewnianego krążka.


4.Przyklejamy szyszki do stożka przy użyciu kleju na gorąco.





5.Klejem na gorąco przyklejamy ozdoby .


6.Możemy końce szyszek pomalować białą farbką i stworzyć wrażenie śniegu:D 
Następnie malujemy lakierem do drewna i czekamy do wyschnięcia :)

Ja jeszcze robiłam z wykałaczek gwiazdę na jedną z choinek ,a kasztany pomalowałam złotą farbą . Jeśli chcecie możecie także na krążku wypisać życzenia :))

A oto gotowe choinki :)





DOBRANOC :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz