sobota, 10 października 2015

Magiclash-serum stymulujące wzrost rzęs i brwi ,efekt przed i po stosowaniu .

    Dzisiaj mam dla was wpis kosmetyczny :) a dokładniej  recenzję odżywki do rzęs i brwi MAGICLASH .Stosowałam ją przez ok dwa miesiące ,aż do skończenia preparatu sceptycznie nastawiona . Nie była to moja pierwsza odżywka ,więc nie spodziewałam się jakiegoś spektakularnego efektu jak to zazwyczaj obiecuje producent .Jak większość dziewczyn miałam problem z bardzo rzadkimi brwiami przy końcu łuku i to na tym miejscu zazwyczaj koncentrowałam się przy tego typu "terapiach ". Bez efektów zaczęłam po prostu domalowywać tą część (raczej nie chciałam wydawać na popularny Revitalash ponad 200 zł ). Pewnego dnia Shinybox ,którego zamawiam i lubię :) ( o tym w innym poście ;)) oferowało pudełko urodzinowe ,w którym hitem miał być stymulator wzrostu rzęs i brwi oraz dodatkowo sześć innym kosmetyków za 49 zł ,bez większego zastanowienia zamówiłam ( w końcu okazja !). Gdy paczka do mnie dotarła zaczęłam testowanie :)
 
  
     Serum jest na bazie naturalnych składników i biotechnologicznym kwasie hialuronowym.Służy do odbudowy i upiększenia rzęs i brwi po krótkiej ,ale regularnej aplikacji.Produkt aplikuje się pędzelkiem przy nasadzie włosa. W opakowaniu jest 5ml serum za cenę ok 90 zł .Co uważam jest tanim rozwiązaniem w porównaniu z konkurencyjnym Revitalash za  ponad 200zł . Magiclash możemy kupić na przykład online : http://kosmetykiplus.pl/pl/producer/MagicLash/86   .A teraz efekty przed i po :)

       PRZED
PO


 Efekt końcowy mnie zadowala za niską cenę otrzymałam to o co mi chodziło POLECAM :)





6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post !
    Będę musiała spróbować :)
    Zapraszam do mnie : http://dystia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nie opłaca się.Nie wiać aż takiej wielkiej różnicy i lepszym rozwiązaniem jak dla mnie jest używanie henny. ;)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie efekt jest okej, ale nie wiem czy opłacalny aż tak :)

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. To był mój kompleks ,więc dla mnie nawet taka mała poprawa to sukces :)

    OdpowiedzUsuń