piątek, 11 grudnia 2015

Nowości od Oriflame

  

          Dzisiaj post kosmetyczny :) Postaram się Wam przybliżyć markę Oriflame ,która ma w swojej ofercie kilka propozycji wartych polecenia .Produkty możemy zamówić przez internet lub u konsultantki ,która rozprowadza katalogi ,na pewno w Waszej okolicy jest taka :) Jest to lepsza opcja ,bo wtedy automatycznie nie płacimy za przesyłkę tylko otrzymujemy zamówienie od konsultantki. Ceny są dość niskie ,a kosmetyki bardzo dobrej jakość .W katalogu możemy znaleźć również akcesoria do pielęgnacji ,biżuterię ,torebki i dodatki.A teraz pokażę co ja zamówiłam .....ZAPRASZAM :)




- Delights from Nature hand cream trio ,jest to zestaw trzech kremów do rąk po 30 ml każdy(idealne do torebki czy kosmetyczki podróżnej) .Zawierają naturalne olejki , świetnie nawilżają,więc jest to produkt w sam raz na zimę kiedy nasze dłonie są przesuszone i wymagają intensywniejszej  pielęgnacji,ponad to są bardzo wydajne ,więc pomimo małej pojemności starczają na długo.Nie są gęste ,co mi odpowiada ,szybko się wchłaniają,nie pozostawiając wrażenia "lepkich dłoni". Brązowy krem zawiera olejek z orzechów brazylijskich i ma najdelikatniejszy zapach , zielony jest z oliwą z oliwek i zapach najmniej przypadł mi do gustu ,natomiast czerwony to mój ulubieniec zawiera wyciąg z wiśni i cudnie,słodko pachnie .Cena zestawu to ok 10zł ( w zależności od katalogu)


-kolejne produkty to zestaw z Nature Secrets z serii Vanilla&Pomegranate ,po powąchaniu pachnącej strony z tym zestawem w katalogu świątecznym musiałam go mieć ,zapach jest obłędny nie jest mdły ani za słodki po prostu w sam raz :) a zestaw zawiera: krem do rąk ,który tak jak cała seria jest granatowo -waniliowy , pojemność to 75ml  ,ma zregenerować przesuszony naskórek ,jest gęstszy od kremów z olejkami ,gorzej się wchłania ; następny produkt to mydełko z tej serii ,dobrze się pieni i nawilża ,jednak wolę mydła w płynie ( chyba z lenistwa )kolejny to płyn pod prysznic ,świetnie się pieni i nie jest to pierwsza moja buteleczka ,jest spory 250ml ,wydajny i nie trzeba nakładać balsamu po jego użyciu,bo świetnie sam nawilża ,kolejną zaletą to cena zestawu jedyne 14 zł (zazwyczaj w tej cenie jest sam żel pod prysznic)



-ostatnim produktem jest kosmetyczka ,jak wspominałam w ORIFLAME znajdziemy nie tylko świetne kosmetyki ,ale również np.kosmetyczki :D Bardzo mi się ta podoba wyszywana cekinami z jednej strony ,a z drugiej obszyta jasno brązowym zamszem ,jednak najbardziej mnie urzekł mały detal przy suwaku ,a mianowicie ptaszek z cyrkonią .Kosmetyczka jest dopracowana w każdym detalu ,jest dość spora więc można ją używać także jako kopertówkę i nikt się nie zorientuje .Koszt to 10,50zł

To już wszystko jednak polecam także uniwersalne miodziki za 9,90zł w różnych kolorach i zapachach. Są naprawdę  świetne :)


Życzę miłego wieczoru i zapraszam w niedzielę na post świąteczny :)




4 komentarze:

  1. Te kremiki u mnie są w tym roku dodatkiem do każdego prezentu:)
    Ale nie zgodzę się z Twoim stwierdzeniem, że lepiej zamawiać u konsultantki bo nie płaci się za przesyłkę - przy większych zakupach (czyli od 50 zł w górę) zamówienie w sklepie internetowym bardziej się opłaca. Nawet płacąc za przesyłkę, oszczędzamy na marży dużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym dziękuje za informacje :) @Barbara Wawer

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co. Warto wiedzieć gdzie można zaoszczędzić. Zwłaszcza przed świętami i na prezentach ;)

    OdpowiedzUsuń