niedziela, 10 stycznia 2016

Nowości od Avon

   

         W dzisiejszym poście przedstawię Wam noworoczne nowości od Avon :) Jest to firma kosmetyczna ,o której na pewno słyszeliście :)) Posiada w swoim asortymencie głównie kosmetyki damskie (do makijażu ,pielęgnacji twarzy i ciała,paznokci ,perfumy i wiele innych ) oraz męskie (perfumy ,do golenia,pielęgnacji itp) ,a także biżuterię ,akcesoria ,torebki i dużo więcej :) W jaki sposób można się zaopatrzyć w produkty Avon ???? Otóż bardzo łatwo i jest na to kilka sposobów :

         * przez stronę internetową    www.avon.pl  

  *  przez konsultantkę ,która dostarczy Wam katalog z aktualną ofertą ,a później kosmetyki ( w tym wariancie nie ponosicie opłaty za przesyłkę ) ;

* w punktach sprzedaży Avon ,dostępne w większych miastach ;

Kosmetyki Avon są wysokiej jakości ,a ja się szczególnie zakochałam w ich perfumach i pomadkach SĄ BOSKIE !!!! i niedrogie , dodatkowo kiedy trafimy na promocję możemy je kupić o 50% taniej ( pomadki po 9,90 zł) ,zapytajcie swoją konsultantkę kiedy takowa będzie :) Ja ich produktów używam od lat i jestem super zadowolona ,dlatego też po pewnym czasie zdecydowałam się na zostanie KONSULTANTKA ,a później LIDEREM AVON :)) Plusem zamawiania u konsultantki jest to ,że nie ponosimy opłaty za przesyłkę ,a także nie musimy się martwić o odbiór paczki ,gdyż konsultantka dostarczy nam kosmetyki w dogodnym dla nas terminie ,a przy większym zamówieniu dostaniemy produkt GRATIS  :)) Jeśli macie jakieś pytania piszcie w komentarzach :)   
A teraz przedstawię Wam nowości STYCZNIOWE Avon ( możecie je znaleźć w katalogu 01/16 lub na stronie internetowej )


* Pierwszym produktem jest SPRAY DO WŁOSÓW CHRONIĄCY KOLOR /100ml cena 9,90zł
pomaga zachować trwałość i świeżość koloru, odżywia i nawilża zniszczone farbowaniem włosy,Zawiera w sobie filtry ,które chronią kolor przed wyblaknięciem / Sposób użycia: rozpylić równomiernie na mokrych lub suchych włosach . Sprayu używała moja mama przez ok.2 tyg ( ja nie mam farbowanych włosów) jest zadowolona i zamierza po skończeniu zamówić drugą buteleczkę :) Włosy były lśniące i miękkie ,wyraźnie nawilżone ,mama stosowała preparat na mokre włosy ,gdyż na suche nieco je obciążał i się nie sprawdzał :)



* PŁYN DO KĄPIELI CZEKOLADA I POMARAŃCZA /500ml cena: 8,99zł .
Idealny zapach na zimę :)) Czy tylko ja uwielbiam czekoladowe kosmetyki ? Bardzo wydajny wystarcza pół zakrętki by cała wanna była pełna piany :)) POLECAM 


*WODA TOALETOWA MESMERIZE dla Niej /50ml cena 39,99zł 
Jest to połączenie brzoskwini ,peoni i drzewa sandałowego  ,idealny dla osób lubiących się w słodkich zapachach :)    (czyli między innymi mnie :D) Pomimo ,ze to woda toaletowa ,a nie perfumowana utrzymuje się przez cały dzień za co wielki plus :) i do tego ta boska,elegancka buteleczka jest ozdobą mojej toaletki faworyt !!


* BALSAM DO CIAŁA Z MLECZKIEM PSZCZELIM / 400ml cena 10,99zł
Pierwszym plusem jest cena ,jak za taką pojemność jest bardzo niska !!! Kolejnym plusem zapach :))
Po 2 tyg stosowaniach skóra jest odżywiona i nawilżona ,co w zimowe,mroźne dni jest bardzo ważne .Używałam go codziennie po kąpieli na całe ciało ,a ubyło niewiele ponad 1/8 butelki .Myślę ,że się polubiliśmy :)


 Mam nadzieję ,ze post się podobał ,zapraszam do komentarzy na wszystkie chętnie odpowiem :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz